Melodi Kehidupan


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, August 30, 2007

Puisi Kemerdekaan : Terpilih Antara 10 Karya Terbaik!

Akhirnya, nukilan Puisi Kemerdekaan terbaik yang pernah aku hasilkan terbukti telah menarik perhatian Regional Director [ Bahasa Melayu ] Kapasitor melalui web http://kapasitor.net/

Berikut adalah antara pengumuman Kapasitor :

..."Dengan ini terpilihlah sudah 10 karya terbaik hasil karangan minda pemuisi sekalian. Pemenang "Top 3" akan ditentukan dan diumumkan kemudian oleh juri-juri terpilih"...

Sila klik "10 karya terbaik" diatas untuk melihat nukilan penuh puisi berserta puisi pesaing-pesaing aku. Nilaikanlah... :-)

Kini, soal menang-kalah sudah menjadi perkara kedua. Sasaran untuk memastikan karya aku dapat "mencuri" perhatian telahpun membuahkan hasil. Ianya membuktikan "teori" aku bahawa sekiranya sesuatu pekerjaan yang kita lakukan adalah secara "bersungguh-sungguh", pasti akan ada sesuatu menanti kita dikemudian hari.

16hb September 2007 akan menetukan "pemenang mutlak". Terasa karya aku berpeluang untuk merebut "Top 3"...insyaAllah...inilah "keyakinan" aku... :-)


Nukilan Detik Kemerdekaan:
Zamer Rizal Osman @ ZoRrO
Bandar Kinrara, Puchong

No comments: