Melodi Kehidupan


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Friday, February 1, 2008

Teori Fail X : Aduh! Tajamnya Mata Pena

Pelik...sejak semalam aku gagal mencari surat aku dalam Arkib Berita Harian yang telah dipaparkan pada 24hb Januari 2008. Mesej di bawah seolah-olah menunjukkan "nama aku tidak wujud" di dalam Arkib mereka. Hairan sebab sebelum ini tiada masalah.

Aku cuba lagi mencari surat aku dalam enjin "search" yang lain. Alamat wujud tetapi tetap gagal untuk akses. Adakah berlaku "sesuatu" terhadap hasil penulisan aku yang "keras dan penuh sindiran".

Aku cuba klik dua komentar aku di dalam Utusan Malaysia. Tiada masalah. Masih lagi wujud dalam Arkib mereka.

Aku ingin berpandangan bahawa penulisan aku telah menyentuh hati sesetengah pihak yang terus mengarahkan komentar aku "dipindahkan" ke dalam Fail X . Entahlah...teori X yang tidak memberikan sebarang inspirasi...

Walau apapun aku tetap berterima kasih kepada Berita Harian kerana memilih dan menyiarkan komentar aku yang "lantang dan pedih" itu. Aku percaya banyak lagi komentar yang lebih berkualiti yang harus mereka berikan keutamaan.

Semoga komentar aku mampu membuka minda dan perasaan pihak-pihak yang berkaitan.

Jumaat, 01 Februari 2008

23 Muharam 1429
Maaf, pautan yang anda minta tidak dijumpai atau sudah dipindahkan. Sila gunakan enjin carian atau layari laman utama.

Carian anda: zamer di Berita Harian0 hasil carian ditemui di dalam Arkib Seminggu kami.
Untuk hasil carian sejak 1991, Layari Arkib Berita sejak 1991.Klik 'Search News Archive (Articles Since 1991)' dan masukkan katakunci zamer pada kekotak carian yang disediakan pada laman tersebut.Baca Terma & Syarat


Coretan "X" oleh:
Zamer Rizal Osman @ ZoRrO
Bandar Kinrara, Puchong

No comments: